Advertisement

התרגיל של לינוי אשרם / J 0u Nw2lprotm / בתרגיל הראשון בשלב המוקדמות היא נכנסה מוקדם מידי למשטח, מה שהוביל לסדרה של טעויות גם בביצוע שלה עם החישוק.

התרגיל של לינוי אשרם / J 0u Nw2lprotm / בתרגיל הראשון בשלב המוקדמות היא נכנסה מוקדם מידי למשטח, מה שהוביל לסדרה של טעויות גם בביצוע שלה עם החישוק.. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה.

את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. לינוי אשרם היא מותג עולמי. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות. המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם.

כסף ואר×
כסף ואר×" ללינוי אשרם ×'אליפות ×"עולם from www.ynet.co.il
לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. ‎‏חתוכה וחסן מדברים על התרגיל המושלם של לינוי אשרם ועל פריצת הדרך של ספורטאים צעירים נוספים ונבחרת הכדורסל וומתענגים על ההצלחות של הספורט הישראלי, בעקבות דרישתו של מנהל תיכון בחולון לתלמידיו לספר מי השתתפו במסיבת. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם היא מותג עולמי. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם.

‎‏חתוכה וחסן מדברים על התרגיל המושלם של לינוי אשרם ועל פריצת הדרך של ספורטאים צעירים נוספים ונבחרת הכדורסל וומתענגים על ההצלחות של הספורט הישראלי, בעקבות דרישתו של מנהל תיכון בחולון לתלמידיו לספר מי השתתפו במסיבת.

תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) המתעמלת האמנותית לינוי אשרם שוב עשתה היסטוריה, גם בקנה מידה ישראלי וגם בקנה מידה עולמי, עם הופעתה השלישית ברציפות על הפודיום בתחרות הקרב רב של אליפות העולם אמש (שישי). אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו. חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם, המתעמלת האמנותית שזכתה אתמול (שישי) במדליית הכסף באליפות העולם בקרב רב, שהיא התחרות החשובה מכל, הפכה לכוכבת של ממש. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500 לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500, שמיצב אותה במקום התשיעי בשלב זה. הדרך של אשרם למדליה עברה. לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת.

בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500 לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500, שמיצב אותה במקום התשיעי בשלב זה.

Hpah82z Amdm3m
Hpah82z Amdm3m from www.sport5.co.il
השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות. לפעמים מאוד קשה לי להסתכל על זה. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) המתעמלת האמנותית לינוי אשרם שוב עשתה היסטוריה, גם בקנה מידה ישראלי וגם בקנה מידה עולמי, עם הופעתה השלישית ברציפות על הפודיום בתחרות הקרב רב של אליפות העולם אמש (שישי). המאמנת שמאחורי סיפור ההצלחה של לינוי אשרם.

בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה.

About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. לינוי אשרם היא מותג עולמי. רציתי להוכיח לכולם שלמרות שאני לא סטנדרטית, אני יכולה להגיע רחוק, ואני שמחה שהוכחתי (צילום: אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) המתעמלת האמנותית לינוי אשרם שוב עשתה היסטוריה, גם בקנה מידה ישראלי וגם בקנה מידה עולמי, עם הופעתה השלישית ברציפות על הפודיום בתחרות הקרב רב של אליפות העולם אמש (שישי). חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות. לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר, קיבלה ניקוד של 23.500 לינוי אשרם סיימה את התרגיל ללא המכשיר שליווה אותה וקיבלה ציון 23.500, שמיצב אותה במקום התשיעי בשלב זה. וזה נכון ואף התחדד מאז. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. טכנית, זריזה וקלטה את הטריק:

בשלב זה, היא הגיעה למקום התשיעי. הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות גביע העולם בבולגריה אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: בתרגיל הסרט, לצערה של הישראלית היא הפילה את המכשיר לקראת סוף התרגיל וזכתה בציון של 17.1 נקודות.

Yvp1jcf4bbhzvm
Yvp1jcf4bbhzvm from ynet-images1.yit.co.il
הישג נהדר למתעמלת הישראלית שהשיגה ציון של 26.5 בחישוק והצליחה לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו בזכות דרגת הביצוע של התרגיל, למרות ציון. הבאה הייתה אנסטסיה סאלוס מבלארוס, שקיבלה את הציון 25.425. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. רציתי להוכיח לכולם שלמרות שאני לא סטנדרטית, אני יכולה להגיע רחוק, ואני שמחה שהוכחתי (צילום: לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. תוך כדי התרגיל, לפעמים אני מרגישה שאני מאבדת שליטה על עצמי. למרות העייפות, אשרם הצליחה להשיג מדליה נוספת גם בתרגיל הסרט, התרגיל האחרון, בו ציון של 21.100 סידר לה מדליית כסף וסיום של 24 שעות נהדרות מבחינתה. בשלב זה, היא הגיעה למקום התשיעי.

חזרה עם אותה מדליה (רויטרס) לינוי לא פתחה טוב את התחרות.

וזה נכון ואף התחדד מאז. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. ‎‏חתוכה וחסן מדברים על התרגיל המושלם של לינוי אשרם ועל פריצת הדרך של ספורטאים צעירים נוספים ונבחרת הכדורסל וומתענגים על ההצלחות של הספורט הישראלי, בעקבות דרישתו של מנהל תיכון בחולון לתלמידיו לספר מי השתתפו במסיבת. השינוי שהפך את לינוי אשרם למדליה אולימפית מהלכת. בסופו של דבר ארינה אברינה זכתה. בתרגיל הראשון בשלב המוקדמות היא נכנסה מוקדם מידי למשטח, מה שהוביל לסדרה של טעויות גם בביצוע שלה עם החישוק. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. לינוי אשרם ראשונה (27.550), ניקול זליקמן אחרונה (23.700) הראשונה לעלות הייתה ארינה אברינה הרוסייה, שקיבלה 26.850 על התרגיל הראשון שלה. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב באליפות אירופה בקרב רב. התרגיל הסתיים בהפלה של החישוק, שהתגלגל מחוץ לזירה, וכתוצאה מכך קיבלה אשרם. התרגיל הרביעי והמכריע של אשרם היה תרגיל הכדור, והיא עברה אותו ללא טעויות עם ציון של 23.100, שהחזיר אותה למקום השני לפחות באופן זמני. אחרי התרגיל האחרון לא הבנתי איפה אני נמצאת, הדמעות החלו. אם בהתעמלות אמנותית במשחקים האולימפיים היו מחלקים מדליות על כל מכשיר בנפרד וגם על הציון המצטבר, אשרם לבדה היתה מועמדת חזקה להביא חמש מדליות.

Posting Komentar

0 Komentar